joi, 4 martie 2010

dragostea ca pasiune


Iubesti pentru ca te face fericit, iubesti pentru ca ai un motiv sa te trezesti in fiecare dimineata, iubesti pentru ca ea sau el a devenit pasiunea ta cea mare si nu iti mai da pace. Acum ceva timp dezbateam cu ingerasul meu subiectul ,,dragostea ca pasiune". Imi amintesc ca nu eram de acord cu ce imi spunea el, si il intrebam: "cum pot fi eu pasiune pentru tine?" Nu mi-a oferit un raspuns clar ci o gramada de raspunsuri din care eu trebuia sa aleg doar unul. Eram pasiunea lui pentru ca il trezisem dintr-un somn lung, pentru ca ii aduceam multe zambete, si pentru ca il ajutam sa fie din nou copil.
Azi dupa ceva timp realizez ca EL este pasiunea mea, ca il iubesc atat de mult incat uneori desenez pana imi iese cel mai interesant tablou, fotografiez tot ce ma inconjoara , si oare de ce? Pentru ca ingerul meu, nu numai ca a devenit pasiunea primordiala ,ci mi-a deschis si alte drumuri care ulterior au devenit pasiuni de care nu ma pot dezlipi azi.
Dragostea este pasiune cand nu te poti dezlipi de cel pe care il iubesti, el iti da curajul si taria de crea din iubire cele mai fascinante opere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poftim! comenteaza!