duminică, 14 februarie 2010

comunicat foarte important...


prin intermediul acestei postari, fac un apel fortei superioare care se ocupa de anotimpuri, sa dea drumul la robinet, si sa lase sa curga primavara!
asa, nu se mai poate!
m-am saturat de ploaie/ninsoare/ghetzus/noroi.
m-am saturat de privirile mohorate ale trecatorilor.
m-am saturat sa port pantaloni, sau ciorapi negri.
m-am saturat de manusi, fular si de caciulitza mea de frantzuzoaica.
m-am saturat de geamuri inchise, si de usi deschise care lasa frigul sa intre inauntru.
m-am saturat de tremurat.
m-am saturat de maini uscate.
m-am saturat de melodii triste.
m-am saturat de ceai cald si vin fiert. as bea o bere!
deci, pe aceasta cale, fac apel catre toti care sunt responsabili cu rezolvarea acestor probleme. hai sa punem mana de la mina, si sa vedem cum ma puteti ajuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poftim! comenteaza!